نمایندگی ریکو در شهرستان

نمایندگی ریکو در شهرستان جهت ارائه خدمات و سرویس های تعمیر به آندسته از کاربرانی راه اندازی گشته است که به دلیل نبود نمایندگی رسمی در شهر محل سکونت‌شان، از خدمات استاندارد مرتبط با دستگاه های ریکو بی بهره مانده اند. کاربران مذکور می توانند از طریق روند ذکر شده در وب سایت، نسبت به ارسال دستگاه خویش به این مرکز اقدام نمایند. پس از ارسال دستگاه و دریافت آن توسط کارشناسان بخش تعمیرات ریکو تخصصی ترین سرویس ها و اقدامات مورد نیاز بر روی دستگاه اِعمال می گردد.

نمایندگی  ricoh در شهرستان با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان عزیز ساکن در شهرستان ارائه نماید. قرارگیری «تخصصی ترین ابزار» در کنار «زبده ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با محصولات ریکو در نمایندگی ریکو در شهرستان باشیم.

نمایندگی ریکو در شهرستان

ویژگی های نمایندگی ریکو در شهرستان

ویژگی های نمایندگی ریکو در شهرستان که سبب بالا بردن سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز و کسب رضایت کاربران گرامی ساکن در شهرستان ها گشته است عبارتند از: بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر و ترمیم، همکاری با تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان در حوزه تجهیزات چاپ، بکارگیری جدیدترین متدها و روشهای تعمیر، استفاده از قطعات ارجینال جهت تعویض، برخورداری از آرشیو جامع قطعات و لوازم جانبی، گردگیری و سرویس تجهیزات در حین تعمیر (که این کار سبب بهبود کیفیت دستگاه و بالا بردن راندمان آن می شود.)، پاسخگویی سریع به کاربران و مشتریان گرامی، تعهد به پیاده سازی تمامی اصول مشتری مدارانه و…. .

کاربران دستگاه های ریکو در صورت نبود یک نمایندگی مجاز در شهر محل سکونت خود می توانند از طریق تماس با نمایندگی ریکو در شهرستان درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات ریکو را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، کارشناسان این مرکز در اولین فرصت با صاحبان دستگاه معیوب تماس گرفته و روند دریافت خدمات را به اطلاع آنها می رسانند. (روش دیگر جهتِ کسبِ اطلاع از شیوه ارسال دستگاه، مراجعه به مطالب همین وب سایت (بخش مشخصات نمایندگی ریکو در شهرستان) است.

 واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی محصولات شرکتی است که عمده فعالیت های خویش را بر دو حوزه عکاسی و الکترونیک متمرکز ساخته است. ریکو شرکتی چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ شش فوریه سال ۱۹۳۶ راه اندازی گشت.

مدیریت نمایندگی ریکو در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد. مدیریت نمایندگی ریکو در ایران تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد و در این راستا «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» را دو رکن اساسی و لاینفک فعالیت های مجموعه خویش قرار داده است.

ارائه خدمات به کاربران محترم شهرستانی نیز از چشم مدیریت این مجموعه دور نمانده است و راه اندازی نمایندگی ریکو در شهرستان راهکاری برای ارائه خدمات به آندسته از کاربران شهرستانی بوده است که به دلیل نبود نمایندگی رسمی ریکو از خدمات استاندارد مرتبط با دستگاه های این برند بی بهره مانده اند. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ریکو در شهرستان ها

جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا و مشخصات نمایندگی ریکو در شهرستان لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)

  • آغاز روند تعمیر ریکو درصورت رضایت مشتری

  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه

  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی ریکو در شهرستان پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی

  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه

  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر

  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل

خدمات پس از فروش ریکو

  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن

  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه

  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است

  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی

  • ارسال دستگاه به نمایندگی ریکو در شهرستان

  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی

  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی ریکو در شهرستان (نگهداری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار